راهکار بهینه‌ سازی نقشه سایت چیست؟ تاثیر آن در سئو | theme-market

روش دیگر این است که یک افزونه وردپرس شخص ثالث فایل نقشه سایت شما را ایجاد کند. افزونه Yoast SEO یکی از بهترین افزونه های سئو برای وب سایت های وردپرسی است. عملکردهای مهم زیادی را برای بهبود سئوی وب سایت شما انجام می دهد.

ایجاد نقشه سایت XML sitemap به کمک افزونه یوست

2 راه اول مستلزم دسترسی شما به وب سایت است، در حالی که 4 راه آخر روش های عمومی تر برای یافتن نقشه سایت هر وب سایتی هستند. ساختار سایت را به صورت خودکار در فایل نقشه سایت اعمال می کند و به روز رسانی می شود. این برای نشان دادن تعداد دفعات تغییر محتوا به موتورهای جستجو و بنابراین تعداد دفعاتی که آنها باید URL را بخزند استفاده می شود.

  • چنانچه در هر دو این لیست‌ها، آدرس‌ صفحاتی را یافتید که نباید در سایت‌مپ لیست شوند، نسبت به حذف آنها اقدام کنید.
  • این به خزنده ها اجازه می دهد تا به راحتی به تمام صفحات وب سایت شما و همچنین به تمام اطلاعات مرتبط در مورد آن دسترسی داشته باشند.
  • وقتی صفحات چندگانه‌ای دارید که عموما شبیه هم هستند مانند محصولات موجود در یک دسته‌بندی خاص یا چند رنگ از یک محصول را در صفحات مختلف قرار داده‌اید.
  • وقتی آدرس ها را بررسی می کنیم، میبینیم که صفحات استثنا، صفحاتی هستند که ما حتی نمی‌خواستیم، آن ها را به گوگل معرفی کنیم.

قطعا داشتن یک ویدیو سایت مپ ضرری ندارد اما ارزش دردسرهای ساخت و نگهداری ویدیو سایت مپ را ندارد. این گزارش به شما نشان می‌دهد که گوگل چه تعداد URL در نقشه سایت شما می‌یابد و چه تعداد از آن صفحات به ایندکس گوگل منتهی می‌شوند. توصیه می‌کنم وقتی نقشه سایت به هر روشی ساخته شد، آن را کاملا و به دقت چک کنید که لینک‌های صفحات مورد نظر شما در آن وجود داشته باشند. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم.

http://asusmag.ir

در این مجله خبری تم مارکت در مورد سایت مپ صحبت کردیم و روش های ایجاد نقشه سایت را بیان کردیم. فراموش نکنید که اگر قصد دارید تا سایتتان رتبه های خوبی را در نتایج جستجو دریافت کند، باید سایت مپ را ایجاد کنید. سایت مپ بخشی از سئو تکنیکال است و سئو تکنیکال نیز جزوی از روش های سئو کلاه سفید است. مزیتی که افزونه yoast دارد، این است که به صورت پیش فرض نقشه های مختلفی را برای انواع محتواها ایجاد می کند.

آموزش ساخت نقشه سایت

توصیه می‌کنم فقط زمانی این تاریخ‌ها را تغییر دهید که تغییرات چشمگیری در سایت خود ایجاد کرده‌اید (یا محتوای جدیدی را به صفحه افزوده‌اید). در غیر اینصورت، گوگل هشدار می‌دهد که بروزرسانی تاریخ‌ها در صفحاتی که تغییر نیافته‌اند می‌تواند به عنوان یک شیوه نامطلوب به نظر برسد. معمولا نقشه سایت را در آدرس example.ir/sitemap.xml قرار می‌دهند. اما آدرس نقشه سایت به CMS شما و افزونه‌هایی که برای ایجاد نقشه سایت از آنها استفاده می‌کنید، بستگی دارد.

تگ‌های ضروری در نقشه سایت خبری