دوره رایگان: طراحی سایت فروشگاهی بدون کدنویسی صفر تا صد ردپانت | theme-market

خیر؛ برای افزودن دسته بندی و محصولات مختلف در سایت هیچ محدودیتی وجود ندارد. سایت های ساخته شده با وبزی بر اساس الگوریتم های گوگل هست و به راحتی می توانید به صفحه اول گوگل برسید. هر قسمتی از وب سایت خودتان را با یک کلیک تغییر دهید و بدون محدودیت ظاهر سایت را تغییر دهید.

قدم چهارم طراحی سایت فروشگاهی

مجله خبری تم مارکت واکنش‌گرایانه، که به این معنی است که سایت طوری طراحی شده باشد که به صورت خودکار، نمایش مطلوبی در وسیله کاربر (چه موبایل، چه دسکتاپ و چه تبلت) داشته باشد. موتورهای جستجو بیش از هر زمان دیگری به فاکتور تجربه کاربری اهمیت می‌دهند. فاکتوری که «راحتی استفاده در موبایل» نقش اساسی در آن ایفا می‌کند. برای بهینه سازی URL صفحات بهتر است آدرس صفحات مرتبط و کوتاه باشد و در صورت امکان کلیدواژه اصلی را دربرگیرد.

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی

البته گوگل هنوز آماده نیست استراتژی‌اش را به mobile-first تغییر دهد. اما بهتر این است که برای چنین روزی آماده باشید، چرا که به زودی در سپتامبر 2021 این اتفاق خواهد افتاد. باید مطمئن شوید که محتوا و عملکردی که به کاربران دسکتاپ و موبایل ارائه می‌دهید یکسان‌اند و کیفیت مشابهی دارند. گوگل در سال 2018 اعلام کرد که استراتژی خود را به mobile-first index تغییر خواهد داد. به این معنی که نسخه موبایل سایت‌ها به عنوان مرجع اصلی در الگوریتم‌های رتبه‌بندی گوگل استفاده می‌شود. نتایج یک مطالعه که توسط ShareThis انجام شد نشان داد که افراد متولد شده بین 1980 تا 2000 میلادی اگر محصولی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند احتمال خرید آن توسط آن‌ها دوبرابر می‌شود.

آیا برای افزودن محصول و دسته بندی محصولات محدودیتی وجود دارد؟

با صاحبان وب سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط ایشان تماس بگیرید و از میزان رضایت و موفقیت آنها پرس و جو کنید. سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی مثل زمین زراعی است برای بذر محتوا. خواستم یه تشکر ویژه از تیم تابان شهر کنم من با یه سایت خیلی نامناسب پیش شما اومدم و شما برام یه سایت بسیار زیبا و حرفه ای در حوزه فروش محصولات دیجیتال طراحی کردین و نکته مهمش برام اینن بود که این طراحی با حفظ دامین قدیمی خودم بود. با صدها پروژه موفق، شرکت ما یکی از ارائه دهندگان پیشرو راه حل های توسعه تجارت الکترونیک در کشور است. این به ما این امکان را می‌دهد که راه‌حل‌های کارآمد و رضایت‌بخشی را برای توسعه وب‌سایت های فروشگاهی ارائه کنیم. تیم ۱۵ نفره پشتیبانی پرتال در تمامی مسیر ساخت فروشگاه اینترنتی در کنارتون هست.

  • برای برندهای شناخته شده و کسب و کارهای متوسط یا بزرگ تر با وجود رقبای بزرگ در سئو، پیشنهاد وب وان مدل طراحی اختصاصی است.
  • افزایش بازدید سایتوب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.
  • با سئو فروشگاه اینترنتی و تولید محتوا شما می توانید مشتریان خود را با پایین ترین هزینه ممکن جذب کنید، این لطفی است که امروزه نیاز است که ما از آن استفاده کنیم و هر چقدر دیر تر به سمت طراحی سایت فروشگاهی و سئو آن حرکت کنیم از رقیبان خود عقب میمانیم.
  • به جای این مبلغ شما باید هزینه ساخت سایت فروشگاهی در نظر بگیرید که در مقایسه با مبلغ اجاره یا خرید مغازه بسیار کمتر است.
  • برای سایت‌های واکنشگرا یا اختصاصی برای موبایل که محتوای نمایش داده شده در نسخه موبایل را کاهش می‌دهند این خبر بدی بود.
  • مهم ترین نکته برای طراحی وب سایت فروشگاهی این است که توسط کاربران دیده شود تا افراد بتوانند با دیدن و اعتماد به این سایت به راحتی خرید کنند.
بنابراین در طراحی سایت فروشگاهی سئو فرندلی بودن وب سایت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. فارغ از بحث هزینه طراحی سایت فروشگاهی که عامل بسیار مهمی در انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی می باشد، می بایست امکانات و ویژگی هایی که در اختیار ما قرار میگیرد را نیز بررسی کنیم. این قابلیت با افزودن و نصب یک ماژول به هسته اصلی برنامه‌نویسی ممکن می‌گردد. لذا درصورتی که در آینده، شما نیازمند امکان خاصی به طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید، بدون آنکه نیازمند طراحی فروشگاه اینترنتی جدیدی باشید، در مدت زمانی بسیار کم می‌توانید قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های جدید را به وبسایت آنلاین خود بیافزائید. در صورتی که در مورد طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی موفق و یا سئو سایت فروشگاهی خود نیاز به راهنمایی دارید می توانید با کارشناسان شرکت آوینا پرداز تماسحاصل کنید.

http://asusmag.ir