دوره آموزشی فن بیان و سخنوری استاد مهدی صادقلو کاملا رایگان | آموزشگاه آپادانا تبریز

گفته می شود استیو جابز در ملاقات های مهم کاری خود به شخص مورد نظر نگاه می کرد و این ارتباط چشمی را قطع نمی کرد. گویی قدرت خودش را با ارتباط چشمی اش به رخ طرف مقابل می کشید. فرض کنید شخصی که شناگر خوبی است قصد دارد در آب شنا کند اما در آن لحظه مضطرب می شود. مضحکانه است اگر فکر کنیم شخصی که اعتماد به نفس پایینی دارد، می تواند با صحبت، دیگران را به خودش جذب کند.

دوره آموزشی فن بیان و سخنوری استاد مهدی صادقلو کاملا رایگان | آموزشگاه آپادانا تبریز مباحث این دوره به نحوی تهیه شده است که برای استفاده از این مباحث به هیچ آموزش مکمل یا جانبی نیاز نخواهید داشت. پیشنهاد من این است که شما هم مقداری از درآمد خود را بر روی آموزش و بالا بردن مهارت های ضروری که برای موفقیت لازم میباشند کنار بگذارید. خوشحال هستیم که بدنیال یادگیری و رشد و تعالی خود و اطرافیان خود هستید. مدیرانی که بدنبال ایجاد ارتباطاتی قوی و موثر در سازمان خود و بدنبال آن بهره وری مجموعه خود هستند. مدرسانی که می خواهند در صحنه سخنرانی بدرخشند و یک اثر ماندگار از خود بر جای بگذارند. گاهی برای برخی افراد از جمله مدیران و رهبران سازمانی نباید صحبت را به درازا کشید و مختصر و سودمند گفتن بهترین گزینه است.

فن بیان قوی زندگی و کسب و کار شما را دگرگون می کند.

در این مقاله مجموعه فیلم های آموزشی سخنرانی که شامل شروع سخنرانی، نمونه سخنرانی ها، روش سخنرانی کردن و اشتباهات رایج در سخنرانی را که توسط کانون سخنوران تهیه شده است را برای شما آماده کرده ایم. در ادامه قرار هست به آموزش فن بیان و سخنرانی بپردازیم ولی یک نکته حائز اهمیت است. باید بدانید که اگر می‌خواهید در سخنرانی زبان زد باشید باید سبک شخصی خود را پیدا کنید. معمولا ما شبیه سخنران‌هایی صبحت می‌کنیم که پای حرف‌هایشان نشستیم و به مطالب‌شان گوش کردیم. برای اینکه شما یک فرد تاثیرگذار باشید باید مهارت فن بیان و سخنرانی را کسب کنید. این مهارت‌ها اکتسابی هستند و می‌توانیم با تمریناتی که در ادامه گفته می‌شود، مهارت سخنرانی و فن بیان خود را تقویت کنیم.

راه دیگر برای تمرین مهارت‌های ارائه و فن بیان، پیوستن به یک گروه سخنرانی عمومی یا شرکت در کلاس سخنرانی است. گروه‌های سخنرانی عمومی با هدف کمک به اعضا در ارتقاء مهارت‌های سخنرانی در عموم ایجاد شده‌اند. و برای رسیدن به هدف مهارت فن بیان و سخنرانی حرفه ای یک عامل بسیار مهم و ضروری است. بعد از یادگیری اصول مقدماتی در آموزش فن بیان و سخنوری اینک زمان آن رسیده که وارد جزئیات کلام ما نشویم به طور کلی هدف ما از هم صحبتی و گفتگو و مکالمه با دیگران قانع کردن آنها است. روی سخن شما با مخاطب است و انتقال مؤثر موضوع‌تان به او، هدف کلی سخنرانی است. پس شما همواره باید قبل و در حین سخنرانی روی صحنه،‌ به مخاطب بیندیشید.

با تهیه این محصول ارزشمند شما می توانید:

شما می‌توانید قبل از معرفی ایده جدید برای تأکید دراماتیک، از مکث‌های طولانی‌تر استفاده کنید – به خصوص اگر ایده مهم باشد. و با اعتماد به نفس بالا در موقعیت های خاص می‌توانید به راحتی سخنرانی حرفه ای را ارائه دهید. دانستن مهارت سخنرانی و فن بیان برای هر فردی که نفس می کشدو میتواندحرف بزندجزء واجبات است که باید بدانید.

  • به توانایی صحبت و تاثیرگذاری با کلام در جمع های بیشتر از از ۱ نفر را فن بیان و سخنوری می گوییم.
  • شما هم باید در سخنرانی در هر جمعی سعی کنید با تمام قسمت های سالن یا کلاس ارتباط چشمی داشته باشید.
  • ما تاکید داریم که جلسه اول این دوره را بارها و بارها گوش بدهید.سپس به سراغ جلسات بعدی بروید.
  • هم‌چنین کسی که مهارت فن بیان را برای مذاکره یا گفتگو با مشتریان می‌خواهد، نیاز‌ها و دغدغه‌های متفاوتی خواهد داشت و تمرین‌های متفاوتی را هم باید به‌کار بگیرد.