دستگاه حضور و غیاب خرید و قیمت، سیستم حضور و غیاب | bayofa

یکی از روش های دیگه ی شناسایی که بسیار محبوب هم هست استفاده از اثر انگشت می باشد. به این صورت که کارکنان موقع ورود و خروج باید انگشتی که تعریف شده رو روی اسکنر قرار بدهند تا ثبتشون انجام بشود. این روش که به دلیل فراگیری کرونا که توصیه به عدم لمس اجسام بود و همچنین اثر انگشت ضعیف برخی از افراد کم کم در حال کمرنگ شدن است.

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F70

این ایراد در برخی موارد می تواند بسیار جدی باشد، مثلا از دست دادن پرواز به خاطر اینکه مسافر کارت شناسایی را در خانه جا گذاشته است. گم کردن کارت شناسایی، فراموش کردن PIN ها و یا رمزهای عبور، حوادث معمولی است که موجب ناامیدی می گردد. برخي از فایل فرمت ها، بر خلاف سيستم هاي اثر انگشت بيومتريك، فضای زیادی را اشغال می کنند. قفل های هوشمند دستگیره های هوشمند ابزار دیجیتالی است که علاوه بر امنیت و زیبایی ، ابزاریست که با بهره گیری از سیستم های الکترونیکی … محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه های برندهای zkteco و TIMMY در بازه قیمتی 3,400,000 تومان تا 12,500,000 تومان می باشند.

  • برای آشنایی با نحوه ساخت اثرانگشت جعلی و جلوگیری از دورزدن، هک یا تقلب در دستگاه اثر انگشتی، مقاله (مراحل ساخت اثرانگشت تقلبی و روشهای جعل آن را) در سایت ایران اکسس را مطالعه bayofa.ir نمایید.
  • یک نکته دیگر که باید در نظر بگیرید، چگونگی ارتباط با دستگاه برای شرکت است.
  • در هر بار تخلیه اطلاعات می توانید یک بازه زمانی دلخواه را تعریف کنید تا یک نسخه ی کپی از تردد پرسنل برایتان ارسال شود.
  • برای تقلب در سیستم حضور و غیاب بیومتریک و دور زدن دستگاه‌های کنترل تردد اثر انگشتی، نیاز به اطلاعات بالایی در زمینه نحوه کار و الگوریتم این دستگاه‌ها و نحوه عملکرد سنسورهای هوشمند وجود دارد.
  • حقیقت این است که برای دور زدن تنظیمات دستگاه‌ حضوروغیاب انگشتی راه سختی را پیش‌رو دارید.

بسیاری از دستگاه ها امکان محاسبه حقوق و دستمزد بطور اتوماتیک را دارد. باید به این مسئله توجه کرد که با وجود شرایط شرکت و سازمان ها جهت تردد و حضور و پرسنل که تعریف شده است، کنترل ورود و خروج و دیگر موارد بدون ایندستگاه حضور و غیاببسیار مشکل شده است و وجود این دستگاه ها در هر چنین شرکت ها و موسساتی غیر قابل انکار است. شرکت افق فرا ویژن از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع وسایل مورد نیاز اتوماسیون اداری، دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد در ایران می باشد. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به دستگاه حضور و غیاب این شرکت اشاره کرد که کمک زیادی به شرکت ها کرده است. در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شما نمی توانید با اثر انگشت خود به جای شخص دیگری ورود خود را ثبت نمایید اما در سایر سیستم های حضور و غیاب هوشمند ممکن است پرسنل علاوه بر کارت خود ، کارت شخصی را که غیبت نموده نیز به هنگام ورود ثبت نمایند. با خرید دستگاه حضور و غیاب با خیالت راحت از نرم افزار نسخه پایه ویسمن و یک سال پشتیبانی آن بصورت رایگان استفاده کنید و نگرانی پیدا کردن نرم افزار را نداشته باشید.

دستگاه حضور و غیاب خرید و قیمت، سیستم حضور و غیاب | bayofa

با استفاده از دستگاه‌های اثر انگشتی دیگر نیازی به نگرانی درباره بروز تقلب و اشتباه نخواهد بود. دستگاه‌های اثر انگشتی نیز همانطور که از نامشان پیداست از اثر انگشت افراد برای تشخیص هویت وی استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی های این دستگاه تحت ویندوز و تحت وب بودن همزمان آن می باشد. برای اطلاع از ویژگی ها، اطلاعات تکمیلی و همچنین تعرف های قیمتی فروش این دستگاه های حضور و غیاب می توانید از قسمت تماس با ما وب سایتافق فراویژنو راه ارتباطی دیگر، اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید. گاهی اوقات خشک شدن پوست انگشت باعث می شود تا خطوط موجود روی انگشتان شما به درستی قابل تشخیص نباشد و همین امر باعث می شود تا اکسس کنترل اثر انگشتی نتواند انگشت شما را تشخیص دهد. افرادی که دچار بیماری های پوستی مانند درماتیت هستند به مرور زمان ممکن است اثر انگشت خود را از دست دهند چرا که خشکی بیش از اندازه در این ناحیه باعث تغییر زیاد در شکل خطوط و شکاف های موجود در انگشتان دست می شود.

دستگاه اکسس کنترل ZKT مدل ZK-1000