خرید و قیمت کاور هایلایت اینستاگرام از غرفه فریبا کرمی باسلام | فالووران

با افزایش بازدید، محبوبیت شما در بین فالوورها و دوستانتان افزایش می یابد. هرچه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، رتبه شما در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. این به نوبه خود پایگاه خوانندگان شما را در بستر اجتماعی افزایش می دهد. با انجام این تنظیمات، استوری های شما همیشه در بخش پروفایل هایلایت می شوند؛حال شما می توانید به دنبال چند ایده برای هایلایت اینستاگرام باشید. دقت داشته باشید شما هر زمان می توانید به بخش Edit profile بروید و اقدام به ویرایش هایلایت های استوری های خود کنید.

کاور هایلایت اینستاگرام چیست؟

بعد از تمام این موارد و فهمیدن اینکه هایلایت اینستا یعنی چی می‌توانید در ادامه با نحوه حذف برنامه هایلایت اینستا هم آشنا شوید. اگر هنوز هیچ هایلایتی در صفحه خود ندارید، می‌توانید یکی از استوری‌های فعلی خود یا گزینه‌های آرشیو شده برای این منظور استفاده کنید. البته این بدان معنی است که باید ویژگی آرشیو استوری‌ها برای پیج شما فعال باشد. تفاوت ماجرا اینجاست که لیست تماشا کنندگان این استوری‌ها دیگر امکان پذیر نیستند.

پس در ادامه این بخش تمامی موارد مهم در رابطه با این مبحث را با هم مرور می‌کنیم. هایلایت‌ها یک ویژگی فوق‌العاده اینستاگرام هستند که به راحتی و به صورت رایگان (مثل تمامی ویژگی‌های دیگر اینستاگرام) می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکته جالب این است که شما دیگر همانند استوری نمی‌توانید متوجه شوید که چه افرادی هایلایت شما را مشاهده کرده‌اند.

  • گرفتن بازدید هایلایت به خصوص در اوایل فعالیت کمی دشوار و زمان بر می باشد.
  • تیم فالووران با سال ها فعالیت در زمینه ارائه خدمات و سرویس های باکیفیت مختلف در زمینه شبکه های اجتماعی معروف، شما را برای رسیدن به اهدافتان همراهی می کنند.
  • با خرید بازدید هایلایت می توانید در مدت زمان کوتاهی به اکسپلور راه پیدا کنید.
  • برای این منظور باید گام‌های زیر را بردارید تا بتوانید علاوه بر ذخیره‌سازی استوری‌ها در فضای ابری اینستاگرام، هر وقت تمایل داشتید، آنها را هایلایت کنید.
خرید و قیمت کاور هایلایت اینستاگرام از غرفه فریبا کرمی باسلام | فالووران

می ‌توانید به ‌راحتی بسته‌ های مرتبط با کسب‌ وکار و منابع واضح فردی را که در بازار آنلاین در دسترس هستند، با نرخ‌ های ایده آل انتخاب کنید. پنل خرید بازدید هایلایت اینستاگرام با تحویل فوری بعد از سفارش، بدون نیاز به رمز عبور با ضمانت برگشت وجه همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته. شما عزیزان می توانید خرید ویو هایلایت اینستاگرام را از پنل ممبر فالوور و نوتیفیکیشن لاین استور سفارش دهید. با خرید این سرویس آمار ویو استوری های هایلایت شده در پیج شما، افزایش پیدا می کند که در اعتبار پیج و ارتقای آن تاثیرات زیادی دارد.

ایجاد هایلایت از استوری های بایگانی شده

این را هم در نظر داشته باشید که گرفتن بازدید هایلایت به خصوص در اوایل فعالیت، کار سخت و زمانبری می باشد. در بعضی مواقع با داشتن فعالیت های مداوم نمی توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. بهترین تعداد هایلایت برای پیج‌های کاری و بیزینس 5 هایلایت است. شما برای ارائه محتوای مدنظر خود به مخاطبتان تنها چند ثانیه فرصت دارید، و در همین چند ثانیه باید اعتماد مخاطب خود را جلب نموده برای دنبال کردن پیج تان قانع کنید. بنابراین حواستان باشد که تعداد هایلایت اینستاگرام‌تان در حد چند ثانیه باشد. هایلایت کردن یکی از مهم ترین بخش های ویترین صفحه شماست که به شما فرصتی چند ثانیه‌ای می دهد تا اعتماد لازم برای جذب مخاطبان خود را به دست آورید.

بازدید تک پست کانال تلگرام ( سرور ویژه )