تفاوت رم های کامپیوتر انواع رم کامپیوتر تفاوت DDR2،DDR3،DDR4 مجله بانی نو

این روش ، علاوه بر کیفیت بالاتر نسبت به چاپ ، موجب افزایش عمر داده های تصویری و کاهش احتمال از دست رفتن آنها نیز می گردد . بخشی از آثار هنری هم وجود دارند که نسخه دیجیتالی نداشته و صرفا روی حافظه نوری ارائه شده اند . با پارت لپ همراه باشید تا با انواع درایو های نوری ، بیشتر آشنا گردید . در تعمیرات سی دی رام کامپیوتر ممکن است علت خرابی سی دی رام کامپیوتر و نیاز به تعمیر دیسک خوان کامپیوتر به دلیل مشکل و ایرادات مربوط به منبع تغذیه یا همان پاور کامپیوتر باشد. هزینه تعمیر سی دی رام کامپیوتر شما همانند زمانی که سایر قطعات سخت افزاری خراب می شوند، بستگی به نوع آسیب وارد شده به قطعه سخت افزاری کامپیوتر شما و همچنین میزان آسیب وارد شده به آن دارد. عیب یابی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل در روند تعمیرات است.

سی دی رام یا دیسک خوان مخفف اسم Compact Disc Read-Only Memory است. ناگفته نماند که سی دی رام های کامپیوتر دارای یک طول عمر مفیدی هستند و زمانی که این عمر سپری شود لنز سی دی رام کامپیوتر شما ضعیف می شود و شما ملز می شوید به تعمیر دیسک خوان کامپیوتر خود بپردازید. هر چه بیشتر از سی دی رام کامپیوتر خود استفاده کنید لنز شما سریع تر ضعیف می شود و شما زودتر به تعمیر سی دی رام کامپیوتر نیاز پیدا می کنید و ممکن است مجبور به تعویض سی دی رام کامپیوتر خود شوید. به عنوان مثال ، اگر برای تصویر برداری پزشکی به مرکز مربوطه مراجعه نمایید ، به جای نسخه کاغذی یا کلیشه تصاویر ، یک سی دی یا دی وی دی ، حاوی تصاویر به شما تحویل داده خواهد شد .

دی وی دی درایو های اکسترنال چیست؟

این ابزار بسیار قدرتمند است که همه ویدئو در رابطه با مشکلات حل کارآمد، مانند رایت دی وی دی، ویرایش، تبدیل، دانلود، ضبط، پخش، و غیره است. با استفاده از کابل IDE درایو CD / DVD را به رایانه وصل کنید. در این صورت ، اتصال رایگان را روی کابل روبان IDE بین رایانه و هارد قرار دهید و آن را به درایو وصل کنید. اگر قرار است درایو روی کابل خودش باشد ، کابل IDE را به مادربرد و یکی دیگر از اتصالات کابل را به درایو CD / DVD متصل کنید. بیشتر کامپیوتر ها  دارای چندین اسلات برای درایوهای خارجی است اما فقط از چند مورد استفاده می شود. هر شکاف درایو استفاده نشده دارای پوششی است که از ورود گرد و غبار به کامپیوتر جلوگیری می کند.

  • اکثر سیستم ها از یک پانل یا درب در کنار کامپیوتر استفاده می کنند ، در حالی که ممکن است سیستم های قدیمی تر لازم باشد کل پوشش را بردارید.
  • می توانید رم هایی از DDR2  را پیدا کنید که 4 گیگابایت هستند ، اما بیش ترین و متداول ترین آن ها 2 گیگابایت هستند.
  • DRIVE اکسترنال نیازی به نصب درایو ها و نرم افزار جانبی برای شناسایی ندارند.
  • DIMM مخفف دو ماژول حافظه داخلی DIMM است که به SO-DIMM معروف است.
  • به طور معمول ، یک کابل کوچک دو سیمه با یک اتصال استاندارد از عهده این کار برمی آید.
  • Leawo دی وی دی رایتر برای قدرت خود unscrambling شناخته شده است.

با این حال ، افزایش حافظه کامپیوتر شما بیش از قابلیت مادربرد آن غیرممکن است. توجه به این نکته ضروری است که فقط مدلهای قدیمی رم دسکتاپ با مدلهای قدیمی‌تر RAM لپ تاپ سازگار هستند. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، تعداد پین‌های RAM باید با شکاف مادربرد سازگار باشد. در آموزش تعمیر دی وی دی رایتر لپ تاپ ابتدا باید مشکلات این بخش از لپ تاپ ها را بشناسید.

تعمیرات سی دی رام کامپیوتر به صورت کاملا تخصصی

کامپیوترهای لپ تاپ می‌توانند تا 16 گیگابایت را پشتیبانی کنند در حالی که شما می‌توانید RAM رومیزی را حتی بیشتر افزایش دهید. ویندوزهای 32 بیتی تا 4 گیگابایت RAM در سیستم های لپ تاپ پشتیبانی می‌کنند. در رایانه‌های رومیزی ، می‌تواند تا 8 گیگابایت RAM افزایش یابد. Leawo دی وی دی رایتر برای قدرت خود unscrambling شناخته شده است. علاوه بر آن، طیف گسترده ای از ویژگی های نوآورانه را وسوسه کاربران کامپیوتر به صرف هزینه در این دی وی دی رایتر برای ویندوز 10.

فروشگاه اینترنتی آرکا ۹۰، خرید آنلاین و اقساطی،نقد و بررسی آنلاین محصولات