بهترین خواننده پاپ ایران؟ تبادل نظر نی نی سایت | kordify

بهترین خواننده پاپ ایران؟ تبادل نظر نی نی سایت | kordify

اصلا این کار درست نیست الگوی نود درصد این خواننده ها شادمهرعقیلی میشه که عضو صد خواننده بر تر پاپ جهانه اونوقت……. خیلی خوشحالم که اسم آقای صدا ابی و استاد بزرگ همایون شجریان را در این لیست و در کنار این اسامی ندیدم. کارها و احوال محمدرضا شجریان هستند و به صفحه پسرش سر می زنند.

  • «خیالی نیست» «پاپ کورن» «تقدیر» «طرفدار» «تصویر» دیگر آلبوم‌های شادمهر از خوانندگان پاپ ایرانی به شمار می‌آیند.
  • او در یک خانواده هنری بزرگ شده و همچون پدرش صدای گرم ودلنشینی دارد.
  • سپس در سال 1396 شاهد انتشار آهنگ «مستم کن» و بعد از آن «دلارام» بودیم.
  • او در صفحه اینستاگرام خود تعداد زیادی دنبال‌کننده داشت اما مدتیست که این صفحه در ایران بسته شده است و او در یوتیوب فعالیت دارد.

وی با ۵۲۳ هزار دنبال کننده نود و سومین خواننده محبوب در اینستاگرام است. حامد زمانی (زادهٔ ۲۱ فروردین ۱۳۶۷، میمه – اصفهان) خواننده پاپ ایرانی است. وی از کودکی در کلاس‌های موسیقی سنتی شرکت کرد و دوره آواز سنتی را گذراند. اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ دربارهٔ امام سوم شیعیان ساخته شد. وی با ۹۵۱ هزار فالوور در رتبه ۷۹ ام لیست محبوبترین خواننده های اینستاگرام قرار می گیرد. عارف عارف‌کیا (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۱۹) خواننده موسیقی پاپ اهل ایران دانلود آهنگ کردی است.

بابک جهانبخش

این گروه متشکل از دو خواننده به نام های رهام هادیان و امیر مقاره است. ذکر این نکته ضروری است که آهنگسازی گروه موسیقی ماکان بند توسط یاشار خسروی انجام می‌ شود که یکی از نوازندگان به نام ساکسیفون است. او تنها خواننده ای است که تاکنون کنسرتی برگزار نکرده، چاوشی همچنین یکی از خیرترین سلبریتی های ایران می باشد.

سیاوش قمیشی | پرطرفدارترین خواننده های ایرانی

شادمهر عقیلی (۱۳۵۱ تا کنون) خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر ایرانی است. آهنگ های او تا حدودی باعث تغییر در سبک پاپ فارسی شد و برخی خواننده های نسل جدید از او تقلید کردند. او ابتدا نوازنده بود و سپس در اواخر دهه 70 به خوانندگی روی آورد. پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به خوانندگی ادامه داد. سیاوش قمیشی (۱۳۲۴ تا کنون) یکی از خوانندگان صاحب سبک پاپ فارسی است و به عنوان پایه‌گذار موسیقی ترنس در ایران شناخته می‌شود. او نخستین هنرمند ایرانی است که توانسته‌ برای یک آهنگ، هر چهار بخش اصلی آن یعنی ترانه، آهنگ، تنظیم و خوانندگی را خود به تنهایی انجام بدهد.

طولی نکشید که همسالانش او را «ملکه موسیقی سول» نامیدند و اولین بانوی خواننده‌ای بود که وارد تالار مشاهیر راک‌اند‌رول شد. فرانکلین ۱۱۲ تک‌آهنگ داشت، ۱۸ جایزه گرمی برنده شد و با فروش بیش از ۷۵میلیون قطعه موسیقی در سراسر جهان یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی و یکی از بهترین خوانندگان جهان در تمام دوران محسوب می‌شود. یکی دیگر از بهترین خوانندگان موسیقی پاپ، فرانک سیناترا به‌عقیده عده زیادی محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین موسیقی‌دان دهه ۱۹۰۰ است؛ جوایز او در حوزه موسیقی هم این را تأیید می‌کنند. صدای او یکی از شناخته‌شده‌ترین صوت‌های دنیاست که هنوز هم در رویدادهای مختلف شنیده می‌شود.