بهترین باتری یو پی اس باتری یو پی اس فروشی باتری یو پی اس مشاوره باتری های یو پی اس خرید اینترنتی باطری یو پی اس باتری ماشین امدادباتری | نکاس باتری

به همین دلیل است که خرید باتری خودرو یکی از مهم ترین و حیاتی ترین الزامات برای اتومبیل هایی است که نیاز به تعویض باتری برای آن ها وجود دارد. آیا همیشه خرید باطری ماشین برای شما چالش برانگیز بوده؟ حافظ باتری پاسخ به این سوال را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر بهترین برندهای باتری ماشین موجود در بازار تولید شرکت‌های سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری هستند. کارشناسان نمایندگی باتری اوربیتال به صورت تمام وقت در تمایم ایام حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

موردی یافت نشد.لطفا عبارت جستجو را تغییر دهید یا مکان خود را از لیست انتخاب کنید. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. در تاریخ ۲۵ الی ۲۷ شهریور نمایشگاه بین المللی “ارمنستان اکسپو ۲۰۲۱” در شهر ایروان ارمنستان برگزار شد.این  نمایشگاه بزرگنرین نمایشگاه تجاری در ارمنستان ….

باتری اتمی خودرو سپاهان باطری مدل 50 آمپر

فقط يک باتری قوی می تواند به وسيله نقليه شما در چنين شرايطی با مقاومت بالا حرکت کند. باتریهای خودرو با فناوری های پيشرفته و طراحی خاصی ساخته شده اند که برای تحمل سخت ترين جاده ها آماده باشند. علاوه بر اين ، باتری های ماشین در ایران با قيمت های متفاوت و مناسب برای بودجه شما طبقه بندی شده است . اکثرا افراد در تعریف باطری ماشین به یاد کاربرد این قطعه برای استارت زدن خودرو خواهند افتاد .

اگر خودروی شما تولیدی شرکت سایپا باشد ظرفیت استاندارد باتری آن 60 آمپر پایه بلند قطب چپ با قالب D23 است. و اگر خودوری شما وارداتی باشد باتری آن 60 آمپر پایه کوتاه قطب چپ با قالب L2 می باشد. سلام دوست عزیز در صورتی که قصد استارت زدن به خودرو را برای مدت طولانی ندارید، کابل منفی متصل به باتری را از سرباتری جدا کنید تا باتری خودروی شما در این مدت دیشارژ نشود. در این صورت اگر حتی به مدت چند ماه هم خودروی شما استارت نخورد بعد از متصل کردن کابل منفی به باتری خودرو به راحتی استارت میخورد و مشکلی نیز برای خودروی شما به وجود نمی آید. شرکت تولیدی صنعتی وایا باتری صدرا، یک شرکت ایرانی بوده که در سال 1390 تأسیس شده است، این شرکت ایرانی جهت تأمین نیاز داخل و صادرات، اقدام به ایجاد کارخانه تولید باتری در شهرک شکوهیه قم در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع نمود.

  • محصولات این شرکت به ارزان قیمت بودن و مقرون به صرفه بودن مشهور است.
  • با مراجعه به سایت امداد باتری شما می توانید بر اساس نوع خودروی مورد نظر باتری مناسب را از برندهای مختلف خریداری کنید.
  • محصولات این شرکت شامل تولید باطری اسیدی تولید و هم باطری اتمی می باشد.
  • نمایندگی باتری صبا دارای باتری UPS صبا، باتری واریان صبا و باتری آرمو صبا با تاریخ های تولید جدید می باشد و شما می توانید با خیال راحت باتری مورد نیاز خود را از نمایندگی باتری صبا تهیه کنید.
اگر یکی از این سیستم ها یا دستگاه ها به درستی خاموش نشود، می تواند باتری شما را یک شبه خالی کند. با جدا کردن دستگاه های خارجی مانند واحدهای GPS و شارژرهای تلفن همراه شروع کنید تا ببینید آیا این منبع مشکل است یا خیر. درست مانند سایر قسمت های خودروی شما، تعمیر و نگهداری می تواند تأثیر زیادی بر عمر باتری خودرو داشته باشد.

کیان باتری

بهترین باتری یو پی اس باتری یو پی اس فروشی باتری یو پی اس مشاوره باتری های یو پی اس خرید اینترنتی باطری یو پی اس باتری ماشین امدادباتری | نکاس باتری