انواع ماژول های بر اساس کاربرد و نوع مصرف ماژول کالای الکترونیک | asilight

از این دسته می توان به سنسورهای آلتراسونیک اشاره کرد که در پروژه های صنعتی و رباتیکی بسیار کاربرد دارند. اگر توجه کرده باشید در بعضی از خوردروها نیز تعبیه شده اند. ایده های جالبی از جمله اسکنر سه بعدی را می توان با آن ها تحقق بخشید. می توان از آن برای کنترل بی سیم یک روبات نیز بهره برد. در کل یک ذهن خلاق می خواهند و یک همت خوب تا ایده های جالبی را با آن ها ساخت.

سیستم های حفاظتی و امنیتی و اعلام حریق

بردهای آردوینو تقریبا از همه‌ی سنسورها پشتیبانی مجموعه ای اس آی لایت می‌کنند. در این بخش سایر ماژول های پر کاربرد که دارای تنوع خاصی نبوده همانند سنسورهای لمسی، روتاری و رادیویی موجود می باشد. قیمت ماژول ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که بر اساس نیاز پروژه مشخص می شود.

  • فعالیت فروشگاه بصورت اینترنتی می باشد لذا از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.
  • ماژول رگولاتور کاهنده ولتاژ مبدل DC-DC 1.23V-30V 3A ماژول کاهنده ولتاژ در واقع یک تبدیل‌کننده یا مبدل DC به DC جریان مستقیم است که بر اساس رگولاتور ساخته شده است.
  • ماژول‌های الکترونیکی که به صورت یک قطعه یا تراشه سخت‌افزاری ساخته می‌شوند و دارای یک بورد هستند که قطعات الکترونیکی مختلف روی آن به‌کار رفته‌‌ است.
  • ما به وسیله ی ورودی ها و خروجی هایی که این قسمت ها دارند و از طریق پروتکل ارتباطی خاصی با آن ها ارتباط برقرار می کنیم.
  • با استفاده از این ماژول، می‌توانید وسایل مختلفی را از جمله لامپ‌ها، موتورها، شیرهای الکترونیکی و دستگاه‌هایی که نیاز به ولتاژ و جریان بالا دارند، کنترل کنید.

ماژول رله یکی از سری بردهای کاربردی است که از ترکیب رله و قطعات دیگر به صورت امبد شده ایجاد شده است تا امکان استفاده آسان تر از رله را برای پروژه های الکترونیکی فراهم نماید. این برد مبتنی بر میکروکنترلر است؛ در واقع هدف اصلی از ساخت این بردها این است که امکان استفاده از میکروکنترلر‌ها ایجاد شود. این ماژول‌ها در واقع بردهای Open source هستند که بر اساس سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای ساده‌ای طراحی شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد تا برای ایده‌های الکترونیکی خود، برنامه‌نویسی کنید. از این ماژول برای خواندن کارت‌های مغناطیسی استفاده می‌شود. مثل دستگاه‌های کارت‌خوان در مترو‌ها، سیستم اتوبوس‌رانی شهری، دستگاه‌های حضور و غیاب، درب‌بازکن‌های کارتی و … واژه‌ی RFID مخفف واژه‌های انگلیسی Radio Frequency Identification است.

ریموت کنترل

تغذیه ۱۲ ولتدارای ۶ رله ۷ آمپریتعیین وضعیت رله های ۱و ۲ به صورت لحظه ای و لچدارای حافظه جهت حفظ آخری.. هرگونه برداشت از داده‌های وبسایتچیستا تنها با ذکر نام چیستاالکترونیک و لینک مطلب به عنوان منبع مجاز است. تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه دارای مجوز‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. شما می توانید سوالات خود در مورد کالاها را در قسمت نظرات آن کالا درج نمایید تا توسط کارشناسان فنی پاسخ داده شود. به علت محدودیت کالاهای موجود در دفتر فروش تهران، لطفاً قبل از مراجعه تماس حاصل فرمایید. با انتخاب ارسال پستی برای خریدهای بالای 1 میلیون تومان می توانید از امکان ارسال رایگان استفاده نمایید.

انواع ماژول های بر اساس کاربرد و نوع مصرف ماژول کالای الکترونیک | asilight ماژول سیگنال ژنراتور | فانکشن ژنراتور موج سینوسی مربعی و مثلثی تا 450 کیلو هرتز با آی سی ICL8038.. در دانشنامهٔ ویکی‌پدیای انگلیسی، بازبینی‌شده در ۱۰ مارس ۲۰۲۰. © کپی رایت 2012 کليه حقوق اين وب سایت متعلق به پژوهشگران الکترونیک و رباتیک است. همچنین پایه هایی که در اختیارمان می گذارد پایه های مور نیاز ما هستند. با توجه به نیازمان، منطق ولتاژ مناسب را نیز در اختیارمان قرار می دهد. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

ریموت کنترل یدکی مدل RGB