استفاده از راه های ساده و طبیعی برای پرپشت شدن مژه و ابرو میس و مستر

آب لیمو باید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما باقی بماند، سپس با آب ولرم شسته شود. 4.6 (135) شناخت عوامل ریزش ابرو درک دقیق علل و عواملی که می‌توانند منجر به ریزش ابروها شوند، اهمیت بالایی در تشخیص و انتخاب درمان مناسب دارد. عوامل مختلفی می‌توانندموجب ریزش کامل یا بخشی از ابروها شوند، از جمله بیماری‌های… ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه ابروهایی پرپشت و طبیعی داشته باشید. برگ های کاری دارای بتا کاروتن و پروتئین هستند ؛ در واقع، بتا کاروتن می تواند ریزش مو را از بین ببرد، در حالی که پروتئین باعث نازک شدن مو می شود.

در این مقاله ابتدا به دلایل ریزش موهای این دو عضو و سپس به توضیح موثرترین راههای پرپشت شدن مژه و ابرو می‌پردازیم. با توجه به آنکه روغن بادام تلخ منبعی غنی از ویتامین E است، استفاده از آن به تقویت تارهای مو و تامین مواد غذایی مورد نیاز آنها کمک می کند. علاوه بر آن استفاده از این روغن از ریزش ابروها جلوگیری می کند، موجب افزایش رشد ابروها می گردد و به شما در داشتن ابروهای پرپشت کمک می کند.

اگرچه وازلین مزایای زیبایی زیادی دارد، اما برای تحریک رشد موی ابروهای شما کار زیادی انجام نمی‌دهد. با این حال، استفاده از وازلین می‌تواند ظاهری پرتر به ابروها بدهد. در واقع وازلین می‌تواند هر تار ابرو را بپوشاند و کاری کند که ابروها ضخیم‌تر به نظر برسد. همچنین این ماده می‌تواند به عنوان ژل ابرو عمل کرده و به آن حالت مورد نظر شما را بدهد.

به علاوه لازم است که هر نوبت پیش از استفاده از وازلین، پوست محل ابروها را به خوبی شستشو داده و هر گونه ماده آرایشی را از آن ها برطرف کنید. چهارمین راهکاری که در بحث چگونگی پرپشت کردن ابرو مطرح می‌شود، استفاده از آب پیاز است. ویتامین E همه تارهای موی ابرو را تغذیه می کند و ویتامین A تولید چربی، روغن طبیعی بدن ما را تحریک می کند، که به رشد مو کمک می کند. این کار می تواند حداقل یک بار در روز انجام شود، تا نتایج آن را در عرض چند هفته ببیند. فرم و مدل زیبا برای ابروها موجب جلوه بهتر چشم‌ها نیز می‌شود.

همراه ماساژ ،چند قطره ای از این روغن را بر روی ابروی خود قرار دهید، آن را به مدت یک شب نگه دارید در نتیجه، ابروهایی ضخیم تر و تیره تری برای همیشه خواهید داشت. روغن کرچک سطح رطوبت بالا را فراهم می کند که باعث می شود موها سالم و نرم شوند در نتیجه، ابرو ضخیم تر و بلندتر می شود. با استفاده از یک اسفنج یا برس نرم ،به آرامی بر روی ابروها مالش دهید ، شما می توانید این کار را هر 2 روز انجام دهید، تا بهترین نتایج را بدست آورید. اگر شما نمی خواهید ابروهایتان به سرعت ریزش داشته باشد، از موچین استفاده نکنید. خوشبختانه راه‌های نسبتا ساده‌ای برای رسیدن به ابروهای پرپشت و زیبا وجود دارد و قرار است در اینجا به شما معرفی شود. به نظر می رسد وقت آن باشد که یک بار این روغن را به صورت مستقیم امتحان کرده و تاثیر عالی آن را احساس کنید.