اجاره ویلا و آپارتمان، رزرو هتل و اقامتگاه در تهران مکانچی

به همین خاطر برای کسب آرامش بیشتر هتل های اطراف شهر را انتخاب می کنند. مناطق اطراف تهران آب و هوایی بهتر دارد و هتل های خوبی در برخی از این مناطق ساخته شده است. این هتل، یکی از هتل های پنج ستاره و تازه تاسیس پایتخت به حساب می آید.

هتل پارسیان انقلاب تهران (Persian Enghelab Hotel)

این هتل در خیابان سهروردی شمالی و در منطقه عباس آباد واقع شده است. هتل هویزه اخیرا بازسازی کامل شده و یکی از بهترین هتلهای 4 ستاره تهران است که کیفیت آن توسط ایران بوکینگ تضمین می شود. هتل آپارتمان ایده آل تهران دارای سوئیت هایی همراه با طراحی زیبا و سالن های بزرگ می باشد که آرامش و راحتی را برای شما میهمانان گرامی به ارمغان می آورد.

سالن کوه نور برای مراسمات مانند مراسم عروسی، فضای سبز، کافی‌شاپ، استخر، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت در لابی، خدمات معلولین و آرایشگاه در این هتل ارائه می‌شوند. برای جلب رضایت و تامین آسایش مهمانان در این هتل آپارتمان تهران، صبحانه به صورت رایگان ارائه می­گردد. همه آپارتمان­ها از جدیدترین امکانات از جمله ال سی دی پلاسما با کانال های خبری ماهواره‌ای و دستگاه پخش DVD برخوردار است. سامانه اقامت 24 با داشتن قراردادهای بلند مدت با هتل ها و حجم خرید بالا، توانسته با قیمت مناسبی اتاق ها را در اختیار مسافران قرار دهد. با رزرو هتل از اقامت 24 می توانید با برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت کمترین قیمت و بازپرداخت هزینه کنسلی در همان روز، با خیالی آسوده به رزرو هتل های تهران از طریق رزرواسون آریا مسافرت بروید.

هتل بزرگ فردوسی تهران (Ferdowsi Grand Hotel)

اجاره ویلا و آپارتمان، رزرو هتل و اقامتگاه در تهران مکانچی تالار تجارت جهانی، سالن همایش و کنفرانس بستر خوبی برای فعالیت‌های کاری در این هتل فراهم کرده‌است. یکی از هیجان‌انگیزترین بخش اقامت در هتل برج سفید تهران، به رستوران گردون آن مربوط می‌شود. از این رستوران، شهر تهران زیر پای شماست و صرف غذا و نوشیدنی‌های متنوع بسیار لذت‌بخش خواهد بود. اتاق‌های هتل 4 ستاره برج سفید، چیدمان گرم و دلنشینی دارند و کسب امتیاز 3.9 از 5 در کارنامه این هتل دیده می‌شود. یکی دیگر از بهترین هتل های تهران که هرچه در مورد خوبی‌های آن بگوئیم باز هم کم گفته‌ایم، هتل 4 ستاره اسکان الوند تهران است.

هتل اسپیناس پالاس، هتل پرشین پلازا، هتل پارسیان انقلاب، هتل پارسیان آزادی، هتل آرامیس، هتل مرکزی ایران، هتل ویستریا و … بسیاری از مسافرانی که برای انجام کارهای اداری به شهر تهران مراجعه می نمایند ترجیح می دهند تا هتلی ارزان قیمت در مرکز شهر را انتخاب نمایند. بسیاری دیگر نیز اقامت در هتل های چهار و پنج ستاره ای نظیر هتل اسپیناس پالاس، هتل آرامیس و یا هتل ارم را گزینه ای بهتر برای لذت بردن از یک سفر تفریحی در شهر تهران می دانند تا اقامتی لوکس و راحت را تجربه نمایند.

  • با توجه به جمعیت و اهمیت شهر تهران، هتل های تهران از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند.
  • این هتل در فاصله نزدیک خیابان ولیعصر قرار دارد؛ بنابراین خیلی راحت می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تجاری مختلف دسترسی داشته باشید.
  • هتل پارسیان آزادی تهران، با یک بازسازی کامل، محیطی لوکس و زیبا برای اقامت مسافران تدارک می‌بیند.
  • این هتل‌ها اصولاً در مراکز تجاری، اداری و تفریحی با چشم اندازی مطلوب هستند.
  • با چند قدم پیاده می‌توانید به خیابان ولیعصر رسیده و از طریق اتوبوس، مترو و تاکسی از جاذبه‌های اطراف، دیدن کنید.