آموزش دانلود ویدیو و عکس از پینترست Pinterest با 5 روش | WikiHola

آموزش دانلود ویدیو و عکس از پینترست Pinterest با 5 روش | WikiHola

آیکون فلش که به کمک آن میتوانید اطلاعات پروفایلتان را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشته یا آیدی آن را کپی کنید. برای ساختن پین در سایت پینترست، روی علامت + قرمز در گوشه سمت راست و بالای صفحه اصلی Pinterest کلیک کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید ترافیک پینترست را تجزیه و تحلیل کنید، عملکرد پین ها را بسنجید و از چیزی که مشتری ها دنبالش هستند باخبر بشوید. علاوه بر این می توانید محتوای تولیدی خودتان را تقویت کنید و با خواسته های مخاطبانتان آشنا شوید.

هم‌بنیانگذار مجله ماگرتا ، زندگی ۲۴ ساعته روی خط آنلاین دهکده جهانی وب . تحلیلگر و متخصص تولید محتوای با ارزش و با کیفیت هستم و ۸ سالی می شود که وارد دنیای دیجیتال شدم. آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس دکمهContinueرا لمس کنید. گام اول – هنگامی که برنامه را اجرا می کنید از سه راه می توانید اقدام به ساخت اکانت کنید. به اپلیکیشن Video Downloader For Pinterest بروید، URL کپی شده را در فیلد پیوند قرار دهید و روی دکمه قرمز “دانلود” کلیک کنید.

  • بنابراین در ادامه آموزش پینترست جاب تیم را دنبال کنید تا دقیق‌تر به شما بگویم چگونه یک حساب شخصی و چگونه یک حساب کاری بسازید.
  • مهمتر از همه اینکه این اکانت به سایت شما هم لینک داده می شود.
  • توضیحاتی اضافه کنید که شامل کلمات کلیدی باشند و محتوای شما را بیشتر توضیح بدهند.
  • Promo Republic همچنین دارای قالب هایی است که قبلا حاوی تصویر پس زمینه ، متن و … است.
  • با استفاده از این ابزارها می توانید ترافیک پینترست را تجزیه و تحلیل کنید، عملکرد پین ها را بسنجید و از چیزی که مشتری ها دنبالش هستند باخبر بشوید.
اگر بورد گروهی مرتبط نیز دارید از آنها نیز استفاده کنید. با کمک Tailwind بهترین زمان برای پین Pinterest را پیدا کنید و همچنین می توانید زمان پین کردن و اشتراک گذاری را اضافه کنید. Buffer به شما کمک می کند تا بدانید چه چیزی و در چه زمانی پین کنید.

آخرین مطالب

با کلیک بر روی Save می­توانید یکی از بردها را انتخاب کرده و تصویر را در حساب Pinterest خود به اشتراک بگذارید. اگر از وب­سایت بازدید می­کنید، شما می­توانید پین تصاویری که بر روی وب­سایت قرار دارند را به اشتراک بگذارید. بدین منظور، بر روی آیکن Pinterest کلیک کرده و پین خود را به اشتراک بگذارید. زمانی که پین ارسالی توسط فرد دیگری را به صفحه خود ذخیره می­کنید، به اصطلاح ریپین انجام داده­اید. Pinterest ممکن است شبکه اجتماعی جدیدی نباشد، اما به سرعت در حال پیشرفت بوده و تحقیقات نشان می­دهند که این وب­سایت ترافیک بیشتری در مقایسه با Twitter دارد. برای شروع بازاریابی پینترست ابتدا از تنظیم صفحه Pinterest خود و بهینه سازی وبسایت خود برای Pinterest ، شروع کنید.

مدیر هاب را دنبال کنید

گام ششم – کشور موردنظر را وارد کرده و Next را بزنید. برای ذخیره موفقیت آمیز ویدیو، باید منتظر بمانید تا ویدیو به طور عادی باز شود و پخش شود. همچنین توصیه می شود از قبل در دسترس بودن فضای خالی دستگاه خود را بررسی کنید.

لینک‌های مفید